dijous, 3 de juliol del 2014

Excursió mosquitera

Al dia d'avui hem fet una quantitat de coses impensables!

Al matí hem estudiat de valent, fent així que ens surtin millor les peces pel concert que, els pares, esteu esperant.

Després de dinar vam fer la cambra ràpidament i vam deixar sense fer el conjunt, ja que teniem excursió!

Vam agafar les motxilles, tovallola, jersei per si refresqués i ens vam endinsar a l'aventura.

AVENTURA DE SUPERVIVÈNCIA

El que havia de ser una tarda tranquil·la i sense problemes es va girar, fent així que tots acabéssim masegats.

A l'inici del dia va començar a ploure i clar, tots els insectes anaven empopats. A la tarda vam començar a marxar amb la il·lusió al cos de moure'ns de la casa i d'anar al poble de St. Carles de la Ràpita i anar a la platja. Vam passar pel costat del canal, on l'aigua fluïa amb gran cabal. Vam seguir tot el canal fins al poble i durant aquesta estona vam ser presa fàcil per una quantitat infame de mosquits.
Vet aquí  que vam acabar arribant al poble, on no hi havia ni un mosquit! Vam prendre un gelat o una beguda i vam passar l'estona xerrant, a la platja o passejant.

Al tornar vam tenir més sort, ja que feia vent i s'emportava als mosquits que venien directe a nosaltres.

Després de sopar vam fer un joc de nit amb els nois i noies de una altra estada.